Descarca gratuit aplicatia Job360 pentru smartphone-ul tau.
Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Str. Copilului Nr. 14-18, Et. 1
Tomi, Bunatati de la Bunica, Ardealul, Linco, Unirea sunt doar o parte din mandria companiei Orkla Foods Romania.
Suntem una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum, fiind prezenti in Romania din anul 2002, prin achizitia de-a lungul timpului a mai multor companii locale (Topway, Ardealul, Royal Brinkers).
Noi, Orkla Foods Romania, suntem parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia. Portofoliul grupului este rezultatul a cinci divizii de business. La nivel international, in industria produselor alimentare si a ingrijirii personale, grupul activeaza prin divizia Orkla Brands din care fac parte: Orkla Foods Nordic, Orkla Brands Nordic, Orkla Brands International si Orkla Food Ingredients.
Orkla Brands opereaza pe bazele unui model de business multi-local, unde responsabilitatea crearii valorii in activitatile de baza apartine, local, fiecarei companii in parte. Astfel, Orkla Foods Romania activeaza sub umbrela Orkla Foods Ingredients dar este un business local care beneficiaza de intregul know-how si de expertiza grupului in domeniu. Modelul multi-local de business permite crearea de sinergii intre companiile grupului, obtinute prin impartasirea celor mai bune practici si a celor mai eficiente si rentabile functii suport.
De aceea, produsele noastre sunt locale, dezvoltarea lor pornind de la preferintele si nevoile consumatorilor romani, fiind insa realizate la standarde internationale in fabricile din Bucuresti, Covasna si Iasi. Sub cele noua branduri pe care le detinem in prezent in segmentul retail: Ardealul, Bunatati de la Bunica, Fruhstuck, Holland, LaMinut, Linco, Tomi, Unirea si Wiesana, care acopera mai multe categorii de produse - de la pate la conserve de carne, mustar, sosuri, creme de hrean, margarina, ketchup, aluaturi congelate - comercializam peste 80 de produse in diverse gramaje.
Totodata, pe segmentul B2B, in categoria ingredientelor de panificatie si cofetarie, comercializam produse industriale sub cele patru branduri - Selecta, Paticrem, Accento si Credin - iar pana in prezent am lansat pe piata peste 100 de produse specifice acestui segment.
Strategia noastra este una de extindere. Urmarim sa crestem in toate categoriile in care activam, sa obtinem o pozitie de top atat in retail cat si in domeniul produselor de uz profesional, sa intram in noi categorii si sa identificam alte oportunitati de crestere a businessului, prin abordarea altor piete. Vizam sa devenim activi pe noi piete din sud-estul Europei, concentrandu-ne nu doar pe produsele Orkla Foods Romania, ci pe toate produsele grupului.
Operam in baza unor principii responsabile si etice si suntem exigenti cu noi insine in ceea ce priveste impactul pe care il avem asupra mediului si societatii in general.
Ne-am angajat sa ne dezvoltam durabil, sa activam intr-o maniera responsabila fata de actionari, angajati, clienti, parteneri, mediu si societate.
De aceea, credem cu tarie ca Oamenii si Pasiunea fac diferenta. Echipa noastra este formata din oameni cu o atitudine pozitiva, deschisi la minte, dornici sa invete de la ceilalti si sa impartaseasca cele mai bune practici. De aceea, suntem convinsi ca investind in oameni ne vom dezvolta businessul si vom aduce astfel beneficii consumatorilor si comunitatilor in care activam. Am creat o cultura in care excelenta nu se negociaza - noi stim ca oamenii fac diferenta si vrem sa dezvoltam profesionisti care sa creeze valoare pentru toate partile interesate. In mod constant avem in vedere derularea unor programe de dezvoltare profesionala de care beneficiaza angajatii nostri.
In acest moment avem peste 400 de angajati, cu o medie de varsta sub 40 de ani, si suntem unul dintre principalii angajatori din Covasna si Iasi.